46.png
خانه / کریستال نوری / مرجع فروش کریستال نوری تازه درجه یک

مرجع فروش کریستال نوری تازه درجه یک

کریستال یکی از بهترین و شیک ترین ظروفی است که می تواند برای پذیرایی های شیک و همچنین قرار دادن در ویترین به عنوان وسیله تزئینی، بسیار مناسب باشد.این کالا دارای محبوبیت بسیار زیادی است و به همین دلیل در سال های اخیر در کشورمان، برندهای معتبری همچون نوری تازه به ساخت انواع ظروف کریستالی مشغول می باشند. کریستال نوری تازه در نمونه های متنوع و شیک از فروش خوبی در بازار برخوردار است.

مرجع فروش کریستال نوری تازه درجه یک

مشخصات ظروف کریستال درجه یک

مشخصات ظروف کریستال درجه یکهمواره استفاده از ظروف شیک و درجه یک برای مراسم ها و مهمانی های خاص در منزل و یا مکان هایی مانند هتل ها، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در سال های اخیر، استقبال از ظروف کریستال با رونق بسیار بالایی روبرو شده است و به همین دلیل در زیر نکات لازم جهت خرید این کالاها عنوان شده است:

  • به خوبی ظروف را بررسی کنید تا کجی، لب پریدگی و … نداشته باشد.
  • ظرف های کریستال نباید به هیچ عنوان دارای حباب باشند. همچنین نباید مات به نظر بیایند.
  • بسته بندی ظروف کریستال باید کاملا مطمئن و محکم باشد. همچنین برندهای معتبر بر روی بسته بندی، مشخصات ظروف، نام برند و لوگوی آن را درج می کنند.
  • کریستال اصل دارای بازتاب نور خوبی است و اگر آنها را در مقابل نور قرار دهید، باید طیف رنگین کمانی داشته باشد.
  • ظروف کریستال نسبت به ظروف شیشه ای سنگین تر می باشد.
  • ظروف کریستال دارای برش های گرد، جلا دهنده و بسیار زیبا و دقیق است.
  • کریستال ها دارای لبه های ظریفی هستند ولی در عین حال از استحکام بسیار خوبی برخوردار می باشند.

برترین تولید کننده ظروف کریستال نوری تازه

برترین تولید کننده ظروف کریستال نوری تازهشرکت نوری تازه یکی از برندهایی است که محصولاتش اعم از بلور و کریستال را تحت لیسانس سوگای ژاپن و استانداردهای بین المللی به بازار ارائه می دهد.تولید ظروف کریستال در کارخانه نوری تازه موجب شده است که مشتریان به جای خرید اجناس خارجی گران قیمت، این کالا را از همین برند و با نرخ و قیمت بسیار مناسبی تهیه کنند.

ظروف کریستال نوری تازه با بهترین مواد اولیه و همچنین آخرین و پیشرفته ترین دستگاه ها ساخته می شوند. بهتر است بدانید که در این وب سایت فروش کریستال نوری در نمونه های مختلف همچون فنجان، استکان‌، قندان، آجیل ‌خوری، میوه‌ خوری، شیرینی‌ خوری و بستنی ‌خوری بدون واسطه در حال انجام می باشد.

حال در آخر نکات لازم جهت نگهداری از ظروف کریستال را برای شما عنوان کرده ام:

  • ظروف کریستال را با مایع ظرفشویی و آب ولرم بشویید. اگر تمیز نشدند می توانید مخلوطی از کمی سرکه و  آب تهیه کنید و با کمک برس آنها را بشویید.
  • ظروف کریستال را به هیچ عنوان در مایکروویو قرار ندهید.
  • هیچگاه ظروف کریستال را همراه با ظروف چرب نشویید. همچنین بهتر است بدانید که ظروف کریستال را با دست بشویید، زیرا ماشین ظرفشویی بر روی این ظروف خط و خش ایجاد می کند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@crystalsaz.ir

دیدگاهتان را بنویسید