46.png
خانه / بلور نوری تازه / فروشنده ظروف بلور و کریستال نوری تازه باکیفیت

فروشنده ظروف بلور و کریستال نوری تازه باکیفیت

فروشنده ظروف بلور و کریستال نوری تازه به عنوان اولین برند تولید کننده این ظروف در ایران، محصولاتی را در طرح ها و مدل های مختلف معرفی می نماید. محصولات کارخانه بلور و کریستال نوری تازه در تنوعی از مدل ها مانند لیوان، نیم لیوان، پارچ، کاسه، بشقاب، میوه خوری و شکلات خوری در بازار موجود می باشد.

فروشنده ظروف بلور و کریستال نوری تازه باکیفیت

مهمترین تفاوت های ظروف بلور و کریستال

مهمترین تفاوت های ظروف بلور و کریستال همانطور که مطلع هستید امروزه ظروف کریستالی در بین مردم دارای محبوبیت خاصی دارند به طوری که تمامی خانم ها برای طراحی جهیزیه خود علاقه بسیار زیادی به خرید ظروف کریستالی جهت پذیرایی و جهت تزیین دکوراسیون منزل دارند.  در راستای این موضوع امروزه خرید ظروف کریستالی اصل و با کیفیت در بازار بسیار دشوار شده است زیرا این محصولات با بلورهای که به جای کریستال تهیه می‌شوند اشتباه گرفته می‌شود. در ادامه مطلب مهم ترین تفاوت های بین ظروف بلور و کریستال را بیان خواهیم کرد.

کریستال در واقع به ظروفی اطلاق می شوند که دارای ظرافت بیشتری نسبت به بلور و شیشه هستند. عنصر اصلی مورد استفاده در تولید کریستال ها سرب است و ظروفی که بر مبنای کریستال طراحی می‌شود  دارای مقدار بسیار سرب هستند. در صورتی اینکه ظروف بلوری شامل ۵۰ درصد عنصر سیلیس هستند و شفافیت این ظروف به اندازه ظروف کریستالی نیست.

سربی که در تولید ظروف کریستالی در نظر گرفته می شود، باعث سنگین تر شدن این ظروف می شود. در راستای این موضوع می‌ توان گفت ظروف کریستالی سنگین تر از ظروف بلوری هستند.

همچنین ظروف کریستالی رنگ بسیار درخشان و شفاف تر دارند که با قرارگیری در مقابل نور خورشید می توانند به ایجاد رنگین کمان بپردازند.

یکی دیگر  از مهم‌ترین تفاوت‌ هایی که بین بلور و کریستال دیده می شود، صدایی است که در زمان ضربه زدن به این محصولات ایجاد می‌شود. ظروف کریستال اصل دارای صدای دلنشین و پیوسته در زمان ضربه زدن به آنها هستند، در صورتی که ظروف بلوری از این خاصیت برخوردار نمی باشند.

قیمت ظروف بلور و کریستال نوری تازه در بازار

قیمت ظروف بلور و کریستال نوری تازه در بازار قیمت ظروف بلور و کریستال در بازار  طبق کیفیت این محصولات و نوع مواد اولیه ای که در تولید آنها به کار گرفته می شود، مشخص می گردد.

فروش ظروف بلور و کریستال در بازار داخلی ایران توسط برند های متفاوت انجام می شود که تفاوت واحدهای تولیدی این محصولاتی یکی از مهمترین پارامترهای تفاوت قیمتی آنها در بازار می باشد.  به عبارت عبارت ساده تر می توان گفت برند های تولید کننده انواع ظروف بلور و کریستال  طبق کیفیت مواد اولیه ای که در تولید این محصولات به کار می برند آنها را با قیمت‌های متفاوت به مشتریان معرفی می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@crystalsaz.ir

مطلب پیشنهادی

قیمت روز ظروف بلور نوری تازه در بازار

قیمت روز ظروف بلور نوری تازه در بازار را می توان از طریق سایت مشاهده کرد و اطلاعات لازم و جامعی را به دست آورد. در بازار شاهد انواع ظروف هایی هستیم که هر کدام ا

دیدگاهتان را بنویسید