46.png
خانه / ظروف بلور / نمایندگی فروش ظروف بلور با کیفیت اصفهان

نمایندگی فروش ظروف بلور با کیفیت اصفهان

ظروف بلور از جمله ظروف مورد استفاده توسط ایرانیان است که از همان بدو پیدایش بسیار مورد توجه قرار گرفته و صنایع تولید آن به سرعت رشد کردند. 

این ظروف از مایع خمیری شیشه تهیه می‌شوند. 

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره استانداردهای تولید آن و نحوه تهیه ظروف بلور با کیفیت اصفهان اطلاعاتی مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ 

نمایندگی فروش ظروف بلور با کیفیت اصفهان

استاندارد های لازم جهت تولید ظروف بلوری

استاندارد های لازم جهت تولید ظروف بلوری طروف بلوری که از جمله پرمصرف ترین آن‌ها می‌توان به استکان، بشقاب، شکلات خوری، قندان، دیس، سینی و غیره اشاره کرد، در هر خانه ایرانی یافت می‌شود و بسیار پر مصرف‌اند. 

با توجه به این نکات، اگر یک ظرف بلور دارای استانداردهای لازم نباشد، نمیتواند کاربردهای لازم و طولانی مدت را داشته باشد و به سرعت خراب می‌شود. 

یکی از مهم‌ترین استانداردهای لازم جهت تولید آن، استفاده از ماده‌های اولیه دارای استحکام و مقاومت بالا است. چرا که در صورتی که بلورها بسیار نازک و غیر مقاوم باشند، با توجه به کاربرد بسیار گسترده‌ای که دارند به راحتی می‌شکنند. اگر از سیلیس در ساخت آن استفاده شود، بلور به دست آمده برای مقاوم خواهد بود. 

از دیگر استانداردها ضخامت آن است. در صورتی که بلور ساخته شده دکوری است می‌توان ضخامت آن را بالا در نظر گرفت و برای بلورهایی که در روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلورها باید ضخامت کمتری داشته باشند تا سبک باشند. همچنین صخامت این ظروف باید در همه جای ظرف یکسان باشد. 

شیشه اگر به درستی و بر اساس استاندارد تهیه شود، با گذشت زمان به هیچ وجه کدر نمی‌شود و همچنین با تغییر دما در آن ترک‌های ریز و بزرگ تشکیل نمی‌شود. 

همچنین باید لبه‌های آن کاملا صاف و صیقلی باشد و دارای قسمت‌های تیز نباشد که موجب بریدگی شود. 

خرید ظروف بلور با کیفیت اصفهان با بهترین قیمت

خرید ظروف بلور با کیفیت اصفهان با بهترین قیمت شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید ظروف بلوری هستند. 

این شهر دارای معدن بسیاری جهت استخراج مواد اولیه بلور است و به این ترتیب کارگاه‌ها و تولیدی‌های بسیاری جهت تهیه این ظروف ایجاد شده‌اند. 

همچنین بلوزهای این شهر دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. چرا که تولیدی‌های در رقابت برای تولید بهترین ظروف بلور به بازار هستند که سبب ایجاد رقابت سالم و بالا رفتن کیفیت می‌شود

کیفیت آن به حدی است که حتی جزو اقلام صادراتی بوده و صنعت صادرات آن بسیار پر سود است. 

قیمت ظروف بلور، به شرکت سازنده، مواد به کار رفته در آن و کیفیت محصول بستگی دارد. 

مشتریان می‌توانند جهت خرید ظروف بلور در اصفهان، به فروشگاه اینترنتی و معتبر ما مراجعه نمایند و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@crystalsaz.ir

مطلب پیشنهادی

بهترین مارک ظروف بلور | خرید ظروف کریستال ایرانی

قیمت های بلور و کریستال، به دلیل اینکه از صفر تا صد در کشور خودمان ساخته می شوند، نسبت به سایر محصولات کمتر از نوسانات ارز دچار تغییر می شوند. مصرف کننده می ت

دیدگاهتان را بنویسید