46.png
خانه / بلور و کریستال / فروشگاه اینترنتی بلور و کریستال | مرکز فروش بلور و کریستال

فروشگاه اینترنتی بلور و کریستال | مرکز فروش بلور و کریستال

مرکز فروش بلور و کریستال در استان‌ های بزرگ معمولاً در مرکزیت آن قرار دارد و دسترسی به آن آسان تر خواهد بود. در این فروشگاه‌ ها تنوع کامل‌ تری از محصولات شیشه ای را می توان مشاهده نمود به ویژه در رابطه با نمونه‌ هایی که وارداتی هستند.

این روزها استفاده از ظروفی که شفافیت خوبی را دارند و زیبایی زائدالوصفی را به سفره‌های ایرانی می بخشد، بسیار باب شده و نمی توان آن را انکار کرد. جنس و ساختاری که برای این مدل از ظروف در نظر گرفته شده عمدتاً از نوع بلور یا کریستال خواهد بود که طرفداران کمی هم در بازار ندارند! ظروفی که در قالب بلور و کریستال طبقه بندی می شوند از طراحی زیبا و مدرنی برخوردارند که قابلیت هماهنگی بالایی را با چیدمان‌های مختلف اعم از مدرن، سنتی و فانتزی و… را خواهند داشت.

فروش كريستال  تنوع گسترده ای از این دسته از لوازم را شامل می گردد که این موضوع سهولت در انتخاب و خرید را نیز به همراه دارد. بلوری جات و انواع ظروف کریستالی را می توان در کنار نمونه‌ های روی، مسی و… به کار برد و ترکیبی اصیل و سنتی را با ظرافت به نمایش گذاشت. همچنین قرارگیری این دسته از لوازم منزل در چیدمان‌ های مدرن و سفره‌ های فانتزی دو نفره نیز بسیار وسوسه انگیز خواهد بود. به طور کلی بهره گیری از بلور و کریستال به دلیل زیبایی که به ارمغان می آورند و البته بکارگیری ساده آن‌ ها، در تمامی اعصار پرطرفدار و خوش فروش به شمار می رود.

فروشگاه اینترنتی بلور و کریستال يكي از سايت هاي معروف است كه به دليل ارسال رايگان مشتريان زيادي را به خود جذب كرده است . 

فروشگاه اینترنتی بلور و کریستال | مرکز فروش بلور و کریستال

مرکز فروش بلور و کریستال در اصفهان

مرکز فروش بلور و کریستال در اصفهان فروش بلور در اصفهان این دسته از محصولات را به قیمت درب کارخانه و شرکتی به خریداران عرضه می نماید، چرا که خود این مرکز جزو تولید کنندگان اولیه و اصلی در کشور به شمار می رود. برخی از تفاوت‌ هایی که ظروف کریستال با انواع بلوری جات دارند از قرار زیر خواهد بود:

  • ظروف کریستال معمولاً سنگین تر هستند
  • ابعاد متنوع‌ تری را شامل می شوند
  • قابلیت نقش پذیری خوبی را دارند
  • مجلسی و شیک تر هستند
  • به سادگی نمی شکنند
  • می تواند به عنوان ظروف زینتی و ظروف دم دستی مورد کاربرد قرار گیرد
  • شفاف و براق هستند
  • وضوح بالاتری را در تولید به نمایش می گذارند

کریستال جی سی سی يكي از برند هاي معروف در اين حوزه مي باشد كه به دليل ظرافت و زيبايي مشتريان بالاي خود را دارا مي باشد . 

عرضه انواع بلور و کریستال

عرضه انواع بلور و کریستالدر مكان هايي كه بورس فروش بلور و كريستال هستند  عرضه انواع و اقسام مختلف این محصولات از طریق عرضه مستقیم با قیمتی ارزان و کیفیتی بالاتر انجام می پذیرد. انواع ظروف بلوری و کریستال را با توجه به نوع استفاده و کارایی که دارند می توان در تقسیم بندی زیر قرار داد:

  • زینتی
  • مجلسی
  • تزیینی
  • دکوری
  • دم دستی
  • خانگی

بلورجات درجه یک را به دليل قيمت بالايي كه دارد مشتريان خاص خودش را دارند و هر شخصي خريد اين ها را انجام نمي دهد ولي واقعا زيباديي و طرافت ان ها تحسين بر انگيز است و افراد زيادي علاقه دارند تا ان را خريداري كنند . و در دكور ها و بوفه هاي خود از ان ايتفاده نمايند . قیمت ارزان بلور سبب بي كيفيتي ان نيست بلكه برخي از شركت ها با قيمت مناسب به فروش مي رسانند . 

بهترین نوع ظروف بلور و کریستال

بهترین نوع ظروف بلور و کریستالبراي ان كه بتوانيد يك كريستال و يا بلور خوب را هريداري نماييد بايد موارد زير را در كيفيت دار بودن ان در نظر بگيريد .  در این مراکز بهترین نوع ظروف بلور و کریستال را با در نظر گرفتن پارامترهای زیر تولید نموده و در دسترس خریداران محترم قرار می دهند:

  • حداقل میزان سرب در تولید
  • عدم خطر برای سلامتی در افراد
  • زیبایی در تولید و قالب بندی
  • تنوع کامل در ظروف اعم از بشقاب، کاسه، سینی و…
  • افزایش میزان شفافیت و ظرافت
  • تراشکاری و دقت بالا در ساخت
  • ترجیحاً سبک وزن بوده و شستشوی آسانی را به همراه داشته باشد

نمایندگی بلور و کریستال در ایران

مرکز فروش بلور و کریستال در ایران، نمایندگی‌ های معتبر و فعالی را در این زمینه دارد که با بهترین کیفیت و نازل‌ ترین قیمت، اقدام به عرضه بدون واسطه و مستقیم می نمایند. خوشبختانه اغلب این نمایندگی‌ ها به شکل اینترنتی و آنلاین نیز اقدام به توزیع می کنند که در نگاه مردم معتبرتر هستند. بلور و کریستال درجه یک:

  • خش پذیری ندارد
  • معمولا سبک وزن هستند
  • شستشوی راحتی را دارند
  • طراحی ساده و زیبایی را دارند
  • شفاف و وضوح عالی را به نمایش می گذارند
  • حرارت کمتری را دیده و به همین دلیل مقاوم تر هستند

اثری از حباب زدگی بر روی سطح این دسته از ظروف دیده نمی شود که نشان از مرغوبیت بالا را دارد.

کریستال کاوه يكي از ان برند هاي موفق ايراني مي باشد كهرهمه ي ويژگي هايي كه در بالا به ان ها اساره كرديم را دارا مي باشد و مشتريان زيادي دارد كه دليل ان هم مي تواند قيمت مناسب ظروف ان در نظر گرفت قيمت مناسب و رضايت مشتري در نتيجه منجر به فروش بالاي اجناس مي گردد . 

فروشگاه اینترنتی بلور و کریستال

فروشگاه اینترنتی بلور و کریستال بعضي از سايت ها هستند كه فروش بلور و كريستال را يرار مي دهند و از زواياي مختلف عكس مي گيرند تا مشتري راحت تر بتواند تصميم گيري و در نتيجه خريدش را انجام بدهد . 

به دليل اين كه كريستال ها و بلوريجات وزن بالايي دارند و حمل ان ها هم با احتياط بالايي بايد صورت پذيرد مي توانيد به صورت اينترنتي خيلي راحت سفارش خودرا انجام بدهيد و درب منزل دريافت كند برخي از فروشگاه ها زمان سفارش بايد تسويه كنيد اما برخي ديگر در زمان تحويل جنس بايد تسويه را انجام دهيد كه اين باعث مي شورد تا ابتدا جنس را مشاهده كنيد و در صورت صحت سلامتي و عدم وجود ترك ان را تسويه كنيد و از خريدتان لذت ببريد . 

خرید اینترنتی بلور و کریستال

خرید اینترنتی بلور و کریستال همان طور كه در بالا اشاره شد خريد بلور و كريستال بايد با بررسي چندين ايتم صورت پذيرد تا جنس دريافت شده داراي كيفيت به نسبت بالايي باشد . در صورتي كه همه ي ويژگي هاي اشاره شده دا را باشد مي توانيد از كيفيت خوب و بالايي برخوردار باشد . 

فروش انواع کریستال را در اين سايت ها صورت مي گيرد مهم اين است كه بتوانيد با دقت بالا اول سايت ها معتبري كه داراي جنس هاي با كيفيت هستند را بشناسبد و سپس ان ها را هميشه جهت خريد در تظر داشته باشد . كه اين امر سبب مي شود تا به راحتي بتوانيد خريدتان را انجام بدهيد بدون است س از نحوه حمل و جنس را صحيح وسالم دريافت كنيد . 

اولین تولید کننده بلور و کریستال در ایران

اولین تولید کننده بلور و کریستال  در ایراندر ايران به دليل اين كه از قديم هنرمندان زيادي در اين زمينه فعاليت مي كردند جنس بلوريجات و كريستال ها با كيفيت بوده و تا الان هم هست به همين دليل است كه هميشه نام كريستاب و بلوريجات ايراني بر سر زبان ها بوده است و بعد از برند چك برند هاي ايراني طرفدار زيادي را دارد البته اگر بخواهيد مجموعه اي از بلوريجات و كريستال ها را مشاهده نماييد مي توانيد به مركز اين جنس اا يعني بازار مراجعه و در ان جا اين جنس هارا از تزديك مشاهده تماييد. 

كه داراي تنوع بسيار بالايي نيز مي باشد و حتما از بين اين همه ي زيبايي و ظرافت شما دست خالي بيرون تمي اييد . 

خرید و فروش انواع بلور در تهران

خرید و فروش انواع بلور در تهراندر قسمت بالا هم به اين موضوع اشلره شد كه در تهران در خسالن شوش مي توانيد برويد و خريد بلور هاي با كيفيت را از نزديك انجام بدهيد به دليل اين كه ان جا بورس اين بلوريجات است خريد راحتي را مي توانيددر اين منطقه انجام بدعيد . 

علاوه بر ان به دليل اين كه افراد زيادي و مخصوصا مغازه داران به اين منطقه مي ايند بايد صبح زود به اين منطقه برويد تا جاي پارك واختي وا پيدا كنيد و خريدتان را به راحتي در ماشين قرا داده و حمل كنيد . 

اسراني ها به دليل اين كه از زمان قديم علاقه به بلور و كريستال داشته اندالان هم هميشه دنبال اين اجناس هستند تا خانه هاي خود رازينت ببخشند . 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@crystalsaz.ir

مطلب پیشنهادی

فروشنده ظروف بلور و کریستال نوری تازه باکیفیت

فروشنده ظروف بلور و کریستال نوری تازه به عنوان اولین برند تولید کننده این ظروف در ایران، محصولاتی را در طرح ها و مدل های مختلف معرفی می نماید. محصولات کارخانه ب