46.png
خانه / سرویس بلور / فروش سرویس بلور ساده در تهران

فروش سرویس بلور ساده در تهران

سرویس بلور ساده یکی از شیکترین و کاملترین سرویس های بلوری می باشد، این محصول با کیفیت در عین زیبایی و نهایت کامل بودن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. سرویس بلور ساده در انواع اشکال هندسی مختلف و باب میل هر سلیقه در انواع لیوان، استکان، نعلبکی، سرویس های کامل بشقاب، پاستا خوری، فنجان، پارچ و بسیاری از موارد دیگر را و هر آنچه که شما مورد نیازتان باشد این محصول دارا بوده و فروش این محصول در تهران با برترین کیفیت و مناسبترین قیمت صورت می گیرد.

فروش سرویس بلور ساده در تهران

انواع سرویس بلور ایرانی

انواع سرویس بلور ایرانیانواع سرویس بلور ایرانی را می توان نام برد که هر کدام از اینها با مرغوبترین نوع مواد اولیه و شیکترین طرحها و برترین کیفیتها  تولید شده و با مناسبترین و ارزانترین قیمتها تولید  عرضه می گردد. ظروف بلور ساده به علت سادگی و زیبایی و شفافیت خاصش و کیفیت بالایش همواره مورد تقاضای بازار های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

این نوع بلور در انواع کامل ست فنجان بلوری، ظروف رولت بلوری، سس خوری بلوری، فنجان بلوری، قندان بلوری، لیوان بلوری، گلدان بلوری، شکلات خوری بلوری، خورش خوری بلوری، استکان بلوری، نعلبکی بلوری، اردو خوری بلوری، ظرف کره بلوری، پیش دستی بلوری، ظرف نگهداری غذا بلوری، نیم لیوان بلوری، شیرینی خوری، دیس بلوری، بشقاب بلوری، پیش دستی بلوری، سرویس غذا خوری سی و سه پارچه بلوری و بسیاری دیگر از انواع بلوریجات که هر کدام از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشند. 

فروشندگان عمده ظروف بلور ساده

فروشندگان عمده ظروف بلور سادهقیمت ظروف بلوری در انواع مدل های ساده با اشکال هندسی متفاوت و منحصر به فرد، با توجه به کیفیت فوق العاده آن بسیار مناسب می باشد. فروشندگان ظروف بلوری ساده این محصول با کیفیت را در نهایت کیفیت و طیف مختلف اشکال و طرح های ساده در ارزانترین قیمت به فروش می رسانند.

صادر کنندگان ظروف بلوری در ایران توانسته اند با بکار گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از جدیدترین و بروزترین طرحها و دستگاه های مدرن، بهترین و مرغوبترین نوع این محصول را تهیه و تولید کنند و همواره صادرات پر رونقی را در این زمینه ایجاد نمایند.این محصول همواره به کشور های همسایه مانند امارات، کویت، عراق و بسیاری دیگر صادر شده و موجب سود آوری بالایی برای کشور عزیزمان ایران می گردد.

این کالا در سراسر کشور دارای نمایندگی بوده و به سراسر دنیا صادرات می گردد. در بسیاری از فروشگاهها و مراکز معتبر تجاری این ظروف بلوری به چشم می خورند. به دلیل کیفیت عالی که دارند از فروش بسیار خوبی بهره مند هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@crystalsaz.ir

مطلب پیشنهادی

بازار فروش سرویس بلور نوری تازه در کشور

در بازار فروش سرویس بلور نوری تازه در کشور محصول های گوناگونی با طرح های مختلف به چشم می خورند. تمام این طرح ها به اندازه ای زیبا و فوق العاده هستند که چشم مردم

دیدگاهتان را بنویسید