46.png
خانه / ست بلور / خرید ست ظروف بلوری مخصوص پذیرایی

خرید ست ظروف بلوری مخصوص پذیرایی

ست ظروف بلوری مخصوص پذیرایی بسیار شیک، با کیفیت و زیبا هستند. این ظروف فوق العاده کاربردی و پر استفاده می باشند. در مهمانی ها و جشن ها می توان از این ظرف های بلور استفاده کرد. بسیار متنوع و زیبا می باشند. از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند. رنگ های به کار رفته در این محصول مقاوم بوده و با شست و شو از بین نخواهند رفت.

خرید ست ظروف بلوری مخصوص پذیرایی

انواع ظروف بلوری مخصوص پذیرایی

انواع ظروف بلوری مخصوص پذیراییظروف بلوری پذیرایی بسیار متنوع و زیبا هستند‌. این کالا در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد. بلور ها امروزه به عنوان یک کالای تزئینی در دکوراسیون خانه مورد استقاده قرار می گیرند.

سرویس های بلوری شامل مجموعه کامل وسایل پذیرایی می باشد. یک ظرف بزرگ میوه و یک ظرف مخصوص شیرینی که در انواع پایه دار و بدون پایه تولید می شوند. رنگ های به کار رفته نیز می تواند ساده یا ترکیبی از انواع رنگ ها باشد.

این ست بلوری شامل پارچ و لیوان شربت خوری جهت پذیرایی و لیوان مخصوص نوشیدن چای نیز می باشند. باید گفت که این وسیله ها فوق العاده شیک می باشند. یک عدد جا شکلاتی بسیار زیبا نیز در این مجموعه وجود دارد که پایه دار بوده و بسیار مورد استفاده می باشد.

راهنمای خرید ست ظروف بلوری

راهنمای خرید ست ظروف بلوریشرکت های پخش ظروف بلوری در ایران با همکاری افراد متخصص و حرفه ای در این حیطه اقدام به ساخت و تولید این وسایل با کیفیت جهانی نموده است و این کالا را با قیمت مناسب به بازار داخلی عرضه می نماید.

فروش انواع بلور  با تنوع بالا و کیفیت های مختلف در اصفهان در حال انجام می باشد. این سرویس های بلور دارای تمامی خدمات پشتیبانی و مشاوره ای می باشد. می توان این کالا را با بالا ترین کیفیت همراه با خدمات پشتیبانی تهیه کرد.

این محصول در سراسر استان ها و شهر ها دارای نمایندگی می باشد. قیمت این کالا بسیار مناسب و باور نکردنی است. قیمت فروش انواع بلو ساده و طرحدار در نمایندگی ها و مراکز تولیدی این محصول تخفیف های بسیار ویژه ای را شامل خواهد شد.

بلور ایران یکی از استاندارد ترین انواع بلور در دنیا می باشد. امروزه این کالا در حال رقابت با مدل های ساخت کشور های اروپایی می باشد. از لحاظ کیفی همتراز با آنها و حتی فراتر از آنها می باشد. این ظروف دارای مقاومت بالا و بسیار جذاب و زیبا می باشند.

خرید ظروف بلوری و تجارت آن در بازار بسیار پر رونق می باشد. امروزه با توجه به پیشرفت دانش وسایل جدیدی در مدل های ساده و پیچیده توسط مهندسین ساخته و به بازار داخلی تزریق می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@crystalsaz.ir

مطلب پیشنهادی

جدیدترین ست بلورجات با قیمت باور نکردنی

بلورجات یکی از پر استفاده ترین و پر متقاضی ترین وسایل در هر خانه ای می باشند. بسیاری از خانم ها در مناسبت ها و غیره به خرید انواع ست بلورجات می پردازند. علاوه ب

دیدگاهتان را بنویسید